Mata Hari

Vytlač príspevok
Odporuč príspevok
Bookmark and Share PRIDAŤ NA VYBRALI.SME.SK

Požiadavka k pravidlám

Meno blogera

Pridávam svoju požiadavku k pravidlám blogovania:

Prísny zákaz použiť akékoľvek meno ktoréhokoľvek blogera vo svojom príspevku, ako v názve, tak aj v článku bez ich osobného povolenia!!!!!!!

Viem, že som si sama osobne vystrelila zo S....o, aj z L....ho a dúfam, že mi odpustia...

Táto požiadavka vznikla preto, že moje meno sa raz ocitlo v básni, kde som bola vyzvaná byť milenkou - možno obrazne, aspoň som sa radšej k tomu tak stavala, ale nie každý to mohol tak pochopiť, druhýkrát som bola v článku takmer za sväticu, čo je síce lichotivé, ale vzápätí som sa mohla stať terčom nemiestnych poznámok....

Táto požiadavka vznikla aj preto, aby si nejaký prachatý .../ dosaďte si čo chcete/    nemohol kupovať identitu a tým robiť z blogerov vo finančnej núdzi bonzákov ...

 

Aby ste nestrácali svoje mená a tváre praje Mata Hari.....


TLAKY | stály odkaz

Komentáre

  1. Mataharidúška, prosím Ťa, napíš túto požiadavku do mojho nábrhu k zmenám pravidiel!
    Aby to bolo pod jednou strechou.
    publikované: 30.07.2009 13:28:08 | autor: Rozpravka (e-mail, web, neautorizovaný)
  2. rozpravkarka
    netreba aby to bolo pod jednou strechou, nech sa to tu poziadavkami zaplavi od kazdeho mozneho blogera!!!!

    nech sa poziadavky skopiruju do wordoveho dokumentu a odoslu ci uz adminom alebo priamo sekcii pravdy ktora ma toto na starosti!!

    takto nejak by to fungovat mohlo
    publikované: 30.07.2009 13:29:51 | autor: noncreativ (e-mail, web, autorizovaný)
  3. okis, Zuzi
    :-)
    publikované: 30.07.2009 13:31:52 | autor: matahari (e-mail, web, autorizovaný)
  4. aj tak sa dá, Non...
    :-)
    publikované: 30.07.2009 13:32:26 | autor: matahari (e-mail, web, autorizovaný)
  5. Tak ja si ten článok celý stiahnem do komentov, bude to jednoduchšie.
    Je to o tom, aby sme neboli rozlezení na všetky strany ako chobotnica.
    publikované: 30.07.2009 13:32:53 | autor: Rozpravka (e-mail, web, neautorizovaný)
  6. Chobotnica
    je tá talianska mafia...he zo seriálu...Catani bol fešáááák
    publikované: 30.07.2009 13:34:36 | autor: matahari (e-mail, web, neautorizovaný)
  7. ved nie je problem to mat pokope
    a zaroven v celku niekde vo worde pripravene na upravu a odoslanie...
    ide o to, nech tu nie je nejaky vodca, vyjednavac, pretoze jedneho oblbnu, ale ked tyzden nebude na blogu ine ako republikovane ziadosti, tak to uz nejaku vahu ma
    publikované: 30.07.2009 13:35:00 | autor: noncreativ (e-mail, web, autorizovaný)
  8. Nončo, ja to vidím tak, že by bolo vhodné aj žiadať manipulačný nástroj,
    ktorým by bloger mohol vylúčiť ,,nechceného" kometátora spod svojho článku - tuším v niektorých serveroch takáto možnosť je...
    publikované: 30.07.2009 13:38:05 | autor: Rozpravka (e-mail, web, neautorizovaný)
  9. rozpravkarka...
    to tu prave robi herman, nieco take nechcem, a ver ze by som niektore slova spat najradsej vzal... s tym by som absolutne nesuhlasil, to nie je prvotny problem, to uz je len a len siloveriesenie dosledku
    publikované: 30.07.2009 13:39:45 | autor: noncreativ (e-mail, web, autorizovaný)
  10. Matahari, ja plne chápem tvoje rozhorčenie,
    ale tvoja požiadavka je dosť radikálna - nepoužívať niekoho NICKNAME, bez jeho dovolenia, to by chcelo užšie špecifikovať, ale pravda je, že hrubé osobné útoky a rôzne vykonštruované obvinenia tu boli na mnohých blogerov a nielen na teba :-)
    publikované: 30.07.2009 13:40:40 | autor: Derechura (e-mail, web, autorizovaný)
  11. A nie je v smečku taký nástroj - tohto blogera nechcem?
    Sa mi zdá, že je tam niečo na ten spôsob...
    publikované: 30.07.2009 13:42:09 | autor: Rozpravka (e-mail, web, neautorizovaný)
  12. Noncre má pravdu, už by to nebolo o slobode,
    ak by mal bloger právo, zamedziť komentovanie na svojom článku, či už jednému alebo viacerými, toto je práve na tomto blogu pekné a dobré,
    každý má právo napísať, nenapísať alebo ignorovať
    publikované: 30.07.2009 13:47:13 | autor: Derechura (e-mail, web, autorizovaný)
  13. to je fakt neuveriteľné
    koľko regulovčikov sa tu zrazu vyrojilo. A čo všetko by zakazovali a povoľovali.
    Raz darmo - je to ficov národ. Otrocký a milujúci starostlivých „oteckov“ a výstižné slogany typu:
    „odtnite mu hlavu, nech nevytŕča z davu“
    publikované: 30.07.2009 14:43:38 | autor: daimonion (e-mail, web, autorizovaný)
  14. daimon
    urazky si nechaj pre seba, alebo pre wa na svojom blogu, nerozumiem co chces tymto dokazat
    publikované: 30.07.2009 14:49:19 | autor: noncreativ (e-mail, web, autorizovaný)
  15. ááá ďalší zakazovač
    podľa logiky: ak niekomu poviem pravdu o jeho postoji, tak je to urážka. Z teba by tiež bol vynikajúci okresný tajomník KSS za komunizmu.
    publikované: 30.07.2009 14:53:23 | autor: daimonion (e-mail, web, autorizovaný)
  16. daimonion co ti zakazujem?
    prides a zadries nieco o politike, co vies o mojom politickom presvedceni? co si tymto vyrokom chcel dokazat? a neoznacuj ma za nieco, co nie som a ani netuzim byt, ak sa chces urazat, kludne mozem zacat aj ja, ale nebudem tu tym spinit blog ineho cloveka, ktoreho sa to netyka, presne takyto mudrlanti ako ty mi to tu uz uplne zhnusili..

    co si chcel dokazat svojim mudrovanim o politike? preco utocis tymto stylom? ved to je humus...
    publikované: 30.07.2009 14:56:56 | autor: noncreativ (e-mail, web, autorizovaný)
  17. ujasnime si pojmy
    ak o niekom poviem, že je hlúpy, alebo, že je regulovčík, tak je to môj názor naň a v slobodnej opakujem SLOBODNEJ spoločnosti mám na hodnotiaci výrok názor.
    Ak o niekom poviem, že je kokot, tak to nie je nijaký hodnotiaci výrok, ale urážka, pretože týmto výrokom chcem prirovnať niekoho k pohlavnému údu, čio nie je hodnotenie, pretože takéto prirovnanie fakticky nie je možné.
    Lenže tu sa rozmáha predstava, že všetci máme byť na seba slušní, úctiví a nekritickí. Že nesmieme povedať to, či ono, podľa toho čo sa komu nepáči. Toto je myslenie otrockých duší, toto je myslenie tých, čo sa boja kritiky.
    publikované: 30.07.2009 15:02:11 | autor: daimonion (e-mail, web, autorizovaný)
  18. Daimon, pri všetkej úcte k tebe
    skus si prečítať viac a potom sa vyjadruj radšej, nikto sa tu nepasuje do úlohy regulovčíkov, ani stínačov hláv, každý bloger má právo vzniesť požiadavky, návrhy, ak sa ti tento návrh nepáči, tak sa k nemu vyjadri vecne bez toho, aby si tu niekoho urážal
    publikované: 30.07.2009 15:02:49 | autor: Derechura (e-mail, web, autorizovaný)
  19. dodatok, pre daimona
    to že niečo žiadam, neznamená, že dostanem :-)
    publikované: 30.07.2009 15:04:19 | autor: Derechura (e-mail, web, autorizovaný)
  20. daimonion
    o com rozpravas???? som za kritiku, ale nie za oznacovanie niekoho za ficov narod! sa uvedom, kym vypustis nieco taketo z papule. vie ma to vytocit do nepricetna, kludne mi povedz ze som kokot, ze som hlupy, povedz co chces, asi mas dovod a ja o nom budem uvazovat, ale ty necakaj ze tvoj nazor je jediny spravny, uvazuj o mojom!!! toto je neuveritelne...
    publikované: 30.07.2009 15:05:11 | autor: noncreativ (e-mail, web, autorizovaný)
  21. pokiaľ 48% volí totalitného fica
    tak sme ficov národ. Alebo Mečiarov. A prečo sme? pretože práve takí ako na tomto blog.sk, čo sa neustále dovolávajú ochrany admina za každú maličkosť, tí čo chcú pokiaľ možno čo najviac pravidiel, práve takí sú ficov národ, či ho už volia, alebo nie.
    Ale to je zrejme mimo tvoj duševný obzor. A ja samozrejme nečakám, že jedine môj názor je správny a rád by som, keby si mi ukázal, kde som to tvrdil. Môj názor, žiaľ musím zastávať len a len ja, nikto druhý to za mňa neurobí.
    publikované: 30.07.2009 15:12:40 | autor: daimonion (e-mail, web, autorizovaný)
  22. daimonion
    napisal som ti odkaz, tato debata je tu uplne bezpredmetna, ak mas hnev zo 48% fica, nie si sam. ale tu sa riesia veci ine. a keby mas prehlad o tom co chcem konkretne ja, nepllodis tu taketo voloviny o tom, ze chcem XY pravidiel, chcem opak, ale to tvoje uzke vnimanie asi v diani blog.sk nezachytilo. tak nechci odo mna to, co sam nerobis.

    preco si pisal komentar 14:43 o ficovom narode? ved si si odpovedal sam na svoju otazku, kde to tvrdis?....
    publikované: 30.07.2009 15:18:31 | autor: noncreativ (e-mail, web, autorizovaný)
  23. oooooo, stop!
    prečítam si všetky komenty hneď, len reagujem na tie, ktoré si myslia, že hovorím o komentároch...nie, je tam jasne napísané, že by nemal nikto použiť meno blogera V ČLÁNKU A V NADPISE!!!!
    Komentovať články samorejme môže každý, je to jeho právo a sloboda....ide o to, aby nikto nemohol písať niečo ako Warior má smradľavú p...u a podobne... alebo napísať báseň o tom, že blogerka tá a tá, buď mojou...neviem čo...aby som nemohla napísať článok o tom, že bloger PPP je hajzel a blogerka KKKK je sviňa...lebo to nieje fér.....keď si to o nich myslím, tak im to môžem poslať súkromným odkazom a nie ich znevažovať verejne....
    Tak o tom je moja požiadavka....a včul idem čítať...
    publikované: 30.07.2009 17:42:34 | autor: matahari (e-mail, web, autorizovaný)
  24. Daimonion
    toto by vlastne chránilo aj teba, lebo niekoho rozhneváš, povadíš sa a zrazu by sa tu mohol objaviť článok s názvom Daimonion je .....a kopa znevažujúcich slov....asi by sa ti to nepáčilo, teda ak nemáš náhodou také rád.....ale to je málo pravdepodobné...:-)))
    publikované: 30.07.2009 17:50:26 | autor: matahari (e-mail, web, autorizovaný)
  25. iste, všeličo sa mi nemusí páčiť
    ale zato nemusím to čo sa mi nepáči niekomu zakazovať.
    Mne sa napríklad nepáči, ako po tom, ako starostlivo napíšem dôkladnými poznatkami článok a niekto na to zareaguje hlbokým nepochopením a vlastnými bojmi proti vlastným strašidlám. A čo teraz? Idem bojovať za to aby sa zakazovali komentáre ignorantov a nevzdelancov? Nejdem. Pomyslím si svoje. Ale hlavne si pomyslím: každý má právo na blbosť, je to jeho blbosť a ja nemám právo mu ju vyhovárať, nieto ešta zakazovať.
    A rovnako si pomyslím: je niekdo vulgárny, útočný, agresívny? Nuž je to jeho povaha, má na ňu rovnaké právo ako ja na moju povahu. Prečo by si nemal na SLOBODNOM webe práve on svoju letoru uplatniť? Pretože niekoho uráža? Alebo presnejšie — pretože SA NIEKTO URÁŽA? Na urážku totiž treba obe strany. Nie nech si o mne a na mňa píše každý, čo uzná za vhodné. Prečítam si to, posúdim a použijem, alebo zahodím. Neupriem nikomu právo si o mne a proti mne čokoľvek povedať.
    Vážení, sloboda je predovšetkým sloboda tých druhých, nie moja sloboda. Aj keď mi to nemusí vyhovovať. Pokiaľ nejde o život, či živobytie, pokiaľ ide len o názor, potiaľ by mala byť sloboda maximálna možná, nie rozumne možná.
    Ono totiž nikto nevie sám na seba, či ten druhý, čo ho uráža nemá nakoniec aj pravdu. Blbcovi povedať, že je blbec nie je urážka, ale diagnóza. Lenže blbec sa tú diagnózu nikdy nedozvie a tak mu treba. Keby však bolo zakázané povedať verejne o ňom, že je blbec, tak sa to nedozvie nikto a ani ten blbec potom nemá teoretickú šancu sa nejako zresetovať.
    Iný, menej teoretický príklad. Čo sa stane, ak napíšem, že cigáni majú v priemere o 18 -20 bodov nízke IQ? Je to hanobenie rasy? Možno ma preto vylúčiť z blog.sk? Kto a na základe čoho to rozhodne? Predposratý admin radšej vylúči, pretože obmedzenie názoru mu nestojí za problémy. A čo teraz? Aby bolo pekne a slnečno, aby sa nikto neurážal tak radšej zakážme všetko možné?
    Alebo čo ak niekto píše veľmi urážlivou formou veľmni múdre veci? Kvôli forme zakážeme obsah?

    Ľudia spamätajte sa — zakazovať písať čokoľvek je cesta do stuchnutej obmdzenosti. Síce bezpečnej ale nemenej stuchnutej obmedzenosti.
    publikované: 30.07.2009 18:34:16 | autor: daimonion (e-mail, web, autorizovaný)
  26. ...:-)))...
    ...úolný súhlas...niet čo dodať....
    publikované: 30.07.2009 18:38:06 | autor: flexi (e-mail, web, autorizovaný)
  27. MH,
    ja ta velmi racim,ale dneska si dovolim s tebou silno nesuhlasit,ale nech ta nepaprcim,tak ti este obrazok pochvalim,sa mi paci:-)
    velmi silno nesuhlasim s nazorom,ze by sa nesmeli v claknoch ci nadpisoch pouzivat nicky blogerov,ci proste nicky.alebo aj mena,vsak niektori pisu pod menami.ved to by sme potom mohli dojst do situacie,kedy by sme pisali,"Ta,ktorej meno sa nesmie hovorit",alebo zlozito popisovat,ze co mal kolkateho ony bloger uvedene a o com pisal,alebo fotil,aby sme vedeli o koho ide,keby sme o nom chceli nieco napisat.boli sme tak tym osamoteni a unikatni v celom blogerskom svete,lebo podstata blogovania je v tom,ze sa interaktivne uvadzaju linky a trebars i v samostatnych clankoch rozvadzaju myslienky,komenty,atd,ktore nejaky iny bloger niekde uviedol.neviem si predstavit,ze by som nemohla uviest,ze napriklad (dajme tomu prso)nahodil bohovsky recept a ja som podla neho uvarila a otravila pol dediny,alebo ze by som nemohla niekoho v svojom spote pochvalit,ci skritizovat,ci prosto ho spomenut v nejakej suvislosti.v takom pripade sa treba zmierit i s myslienkou,ze ak mi dobre zadrbka a kopne ma muza,tak sa neubranim obsedantnemu nutkaniu vyvrhnut basnicku prvotinu inspirovanu napriklad tebou:Mata,Mata,jeden sen ma dnom nocou mata,ci uz tvoje buchty,dal tvoj stary do kuchty...
    no a toto mi chce niekto zakazat?preco?poklepete si na celo a zivot pojde dalej:-)
    a regulovat vulgarizmy a ich navaznost na nicky?opat sa pytam,preco?ved je to vizitka kazdeho,kto sa takymto sposobom hodla prezentovat,ostatni maju moznost slobodne si o tom urobit mienku a maju moznost takym clankom nevenovat pozornost a nerozklikavat ich.a ked bude niekto tymto sposobom napadat mna?vsak nech napada,co bude mlieko drahsie?

    velmi silno suhlasim s tym,co pise daimon,to si precitajte,o tom to je....

    MH - a este aj ta kombinacia cerveneho pisma s bielym na tom tmavom podklade,aka je pekna:-) (mam to trochu vyzehlene?:-) )
    publikované: 30.07.2009 21:15:03 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  28. daimonion, sloboda nie je anarchia
    ak u niektorých ľudí neexistuje hranica taktu, slušnosti alebo etiky, pocítiš to raz na vlastnej koži. Mne osobne nevadia nadávky ani vyhrážanie sa niekoho, z ktorého komentárov je jasne vidno jeho úbohú úroveň. Vadí mi to, že ak mu dopraješ túto údajnú slobodu, začne si myslieť, že je nepostihnuteľný a všetci sa ho boja, či že je ohromný kráľ zemegule. A potom sa to len zhoršuje. Ak anarchiu nepotlačíš v zárodku, premôže ťa. Existuje aj jeden pekný citát - nik nie je viac zotročený ako ten, čo si myslí že je slobodný. Sloboda je aj disciplína, či schopnosť pochopiť hranice. Vyjadriť názor nadávkami ,alebo urážaním iných to podla mna žiadna sloboda nie je.
    publikované: 30.07.2009 21:18:04 | autor: warrior (e-mail, web, neautorizovaný)
  29. anarchia je disciplina
    sloboda je anarchia ;)
    publikované: 30.07.2009 21:19:39 | autor: noncreativ (e-mail, web, autorizovaný)
  30. ľudia, či už malí alebo veľkí, potrebujú hranice
    a nie každý vie, kde má hranice slušnosti, tolerancie, nie každý má dostatočné IQ na to, aby vedel, či svojím konaním ublíži, poníži atd...samozrejme, sú aj takí, čo sa v tom priam vyžívajú. A nie každý je dostatočne silný a sebavedomý, aby sa takým útokom dokázal brániť. Tak sa potom stáva, že síce silnejší prežívajú, ale otázka je, či aj kvalitnejší? Na ulici sa pobijú, veď je sloboda prejavu, holohlaví bezkrkí buldoci s okuliarnatými študentmi, kto zvíťazí????
    Je predsa sloboda....
    publikované: 30.07.2009 21:49:29 | autor: matahari (e-mail, web, autorizovaný)
  31. Písať urážlivouu formou múdre veci ma fakt vzalo za osrdie.
    Určite to možné je, no otázka, v mojom chápaní, stojí onakvejšie.
    Je múdry človek, čo píše urážlivou formou múdre veci?
    Ja si myslím, že nie!
    Čo sa týka zákazov a písanie o aliasoch.
    Silno som nepochopil, na základe čoho chcete dosiahnuť ochranu osobnej cti a dobrej povesti aliasa?
    Keď chcete, tak sa podpisujte občianskym menom a je to! Také jednoduché a elegantné riešenie.
    Ibaže, to by sa mnohým asi nepáčilo. To už by bolo o inom, že? To by sa to tu prečistilo! Tož vymýšľajme, čo sa smie a čo nie.
    publikované: 30.07.2009 22:08:03 | autor: Peecha (e-mail, web, neautorizovaný)
  32. ale no tak?kde to sme?
    vazne tu niekto stoji o to,aby bol postaveny do late,aby sa na vsetko urobili pravidla a prikazy a zakazy a tresty?nie je to ponizujuce a znechucujuce pre sudneho,svojpravneho a slobodneho cloveka?pre internet uz plati nejake pravo a zakony,ktore se vseobecne nesmu porusovat,vari sa nam to mali a potrebujeme sa de facto doprosovat dalsich,lebo sa nam mali tych oficialnych,legalizovanych?suhlasim s tebou MH,ze nie kazdy je dostatocne kompetentny v oblasti slusnosti,tolerancie,iq,atd,ale to maju byt na tom biti aj ti co su?ake to tu budeme chciet mat,take to tu budeme mat.aby sa nam tu nevyskytovali nejaki psychopaticki teroristi,tak sa radsej sami nechame terorizovat a ponizovat pardon,lepsie sa hodi podcenovat,nejakymi dalsimi a dalsimi internymi zakonmi?nikto nedokaze stvorit dokonaly svet a my vsetci sa musime vediet pohybovat vo svete,v ktorom sa vyskytujeme.net,virtual,blog.sk a podobne,je ovsem miesto,ktore si volime sami.ak sa s nim nevieme vysporiadat,nemusime tam liezt,nikto nas nenuti,je to nasa slobodna volba....
    publikované: 30.07.2009 22:15:29 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  33. Bonnie, múdro!!!!
    Si môj človek! Myslím názorovo, samozrejmá vec :-)))
    publikované: 30.07.2009 22:33:00 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  34. Cesta zákazov takých či onakých vyjadrení je (na blogu) cesta do pekla.
    Súhlasím s argumentáciou DvC, osobitne s komentárom z 18:34.
    publikované: 30.07.2009 23:05:38 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  35. Za zákazy sa aj platí, verte, neverte!
    My sme chceli, teda nie my, no vedenie , ustanoviť zákaz státia popred nášho baráku. Asi neviem prečo. Asi, aby sa tam automobilisti negrupovali. A viete vy, koľko euráškov by to finálne predstavovalo? Moc. Neúrekom!
    Tak sa od zákazu upustilo, a tým sa de facto grupovanie povolilo:-)))
    publikované: 30.07.2009 23:26:58 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  36. Malo byť: pred naším barákom.
    Prepáčte!
    publikované: 30.07.2009 23:28:45 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  37. aby nedošlo k nedorozumeniu, račan aj iní
    pod disciplínou nechápem nejaké prísne pravidlá či predpisy blogu. Mal som skôr napísať sebadisciplína, čo etická samoregulácia či niečo iné podobne politicky korektné....a čo sa týka dopriatia slobody inému - len si premyslite nejakú prípadovú štúdiu - napríklad idete po ulici a niekto mláti človeka. Nie je správne ponechať mu slobodu vyjadriť svoj názor bitkou a utešovať sa - aký som ja demokrat. Alebo áno? To su tie pravidlá správania, ktoré ak tento násilník sám nemá alebo ich nechápe, treba ho to naučiť. Ak inému spôsobu nerozumie, tak aj prinútením. Lebo kde počas náško "demokratického" uvažovania potom mizne právo na slobodu u obete?
    publikované: 31.07.2009 09:16:18 | autor: warrior (e-mail, web, neautorizovaný)
  38. jo, tak keď ide o slobodu prejavu
    admin prejavil slobodný názor a vyhodil Račana..... tak prečo sme to nenechali tak? Veď išlo o slobodný adminov názor.....
    publikované: 31.07.2009 09:24:16 | autor: matahari (e-mail, web, autorizovaný)
  39. warior, sloboda prejavu a mlátenie niekoho na ulici
    sú dve diametrálne odlišné veci. Človek, čo mláti iného človeka, porušuje zákon a porušovanie zákona sa rieši celkom jasne definovaným spôsobom.
    publikované: 31.07.2009 09:52:43 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  40. matahari, zrušenie blogu a vyhodenie Račana
    sa mi nejaví ako prejavenie slobodného názoru, ale ako (protiprávne) gilotínovanie na spôsob „2 v 1“ (odsúdenie a poprava).
    publikované: 31.07.2009 09:55:09 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  41. Račánku
    nechcem útočiť, len ti chcem povedať, že na jednu vec majú ľudia rôzne názory, každý tú pravdu vidí inak, z iného uhlu pohľadu a potom vznikajú spory... no a potom to už nieje o blogovaní, potom je to o trhovisku a hádkach....
    ...len tak mimochodom, mňa kedysi vyhodili z Annwin fóra, vďaka môjmu bratovi a jeho .... no, nevyjadrím sa...tak viem, aké to je....
    publikované: 31.07.2009 10:12:10 | autor: matahari (e-mail, web, autorizovaný)
  42. presne tak , matahari
    uviedla si ďalšiu peknú prípadovú štúdiu, tuším vieš čo chcem povedať. Ak račan, brániš svoju slobodu prejavu na blogu odporom voči akýmkoľvek pravidlám, musíš v tom istom čase brániť aj právo administrátora blogu vyhodiť ťa bez ohľadu na akékoľvek iné pravidlá etiky.
    publikované: 31.07.2009 10:13:15 | autor: warrior (e-mail, web, neautorizovaný)
  43. nuž, Warior
    zostali sme nepochopení....asi je čas ísť s Teidem do kravína....
    publikované: 31.07.2009 10:19:47 | autor: matahari (e-mail, web, autorizovaný)
  44. warrior, sorry, no hlboko si nepochopil
    čo a odporom voči čomu bránim.
    publikované: 31.07.2009 10:20:32 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  45. to je zvlastne...tieto nepochopenia
    akoby existovali len BUC BUC
    BUC bude bloger slobodny a bude si slobodne hovorit co xe a admin si ho slobodne bude vyhadadzovat kedy chce a za co xe
    BUC bude bloger nabiflovany pravidla a zakony,take specialne,ilegalne,ake ani slovenske pravo nepozna,len my si tu nejake vymyslime a admin ho az tak casto vyhadzovat nebude

    na to prve Buc by ale potom malo placic ze kec bude admin slobdne vyhadzovac blogera, tak ten na oplatku zase jeho. a potom sa zase vratia.taka hra to bude:-)
    publikované: 31.07.2009 11:36:28 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  46. Hm, som ja ale magor
    chcela som chrániť všetkých a odsterlila som sama seba....je mi to ľúto, majte sa pekne....
    publikované: 31.07.2009 15:13:40 | autor: matahari (e-mail, web, autorizovaný)
  47. Matahari, divná to žena, čo chce mužom/ženám brániť
    vo vyznávaní lásky a svätorečení :-)
    publikované: 31.07.2009 15:19:11 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  48. Mata, nieeeeeeeeeeeeeeee
    dorazne protestujem!!! nie si magor!!!!!!!!! ja uplne chapem tvoj dobry umysel, vazne. len si myslim, ze navrhovanymi opatreniami cesta nevedie. NIKAM NECHOD!!!! zastavte ju!!!!
    publikované: 31.07.2009 15:53:50 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  49. jako nééé
    zajtra k Zare...na Mojito....
    publikované: 31.07.2009 16:01:30 | autor: matahari (e-mail, web, autorizovaný)
  50. aha,tak to
    anooooooooo....:-)
    publikované: 31.07.2009 16:26:19 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
Pozor, na konci je potreba spočítať neľahkú matematickú úlohu! Inak komentár nevložíme. Pre tých lenivejších je tam tlačidlo kúzlo.



Prevádzkované na CMS TeaGuru spoločnosti Singularity, s.r.o., © 2004-2014